Stalkkerit

16. helmikuuta 2011

Mitä olen tehnyt? :) Ja Ellun pipa :)


Bongasin tällaisen.
Merkitse lihavoimalla asiat, jotka olet tehnyt ja kursiivilla ne, joita suunnittelet joskus tekeväsi.

Olen neulonut
pyöröpuikoilla
sukkapuikoilla
- sukkia (tai muita pieniä pyöröneuleita) yhdellä tai kahdella pyöröpuikolla
- itse kehräämääni lankaa
- jonkun muun kehräämää lankaa
villaa
- puuvillaa
- pellavaa 

alpakkaa 
- kashmiria
- kamelinkarvalankaa
silkkilankaa 

- koiran- tai kissankarvalankaa
bambulankaa 
- soijalankaa 
- banaanilankaa
tekokuituja
itseraidoittuvaa / pätkärääkättyä lankaa 

- kierrätettyä tai käytettyä lankaa
- metallilankaa
mallitilkkuja
paidan villatakin 
- huivin
shaalin 
hatun, myssyn, pipon
- sukat varresta kärkeen

- sukat kärjestä varteen
rannekkeet / kämmekkäät / kädenlämmittimet 

lapaset ranteesta kärkeen 
- lapaset kärjestä ranteeseen
sormikkaat 

tossut
- säärystimet 

hihattimen, boleron, ponchon
- keskosille
vauvalle
- lelun- tai nukenvaatteita 
- Möbius-huivin tai vastaavan
- laukkuja
- koruja
- hiuskoruja
- pehmoleluja
tyynyjä 
torkkupeiton / peiton
lahjaksi - lemmikeille
verkkolehden mallin mukaan
- graffitin (neulonut kadulla tai kadulle jätettävän neuleen)
- häihin
- kotiin (pesurättejä, pesulappuja, pannumyssyjä...)
- lomaneuleita
- taideneuleita
aina oikeaa 

sileää
palmikkoneuleita (sis. aran-neuleet)
pitsineuleita
intarsiaa 
- fair islea / kirjoneuletta
- norjalaisneuleita
- mallineuletta, jossa pudotettuja silmukoita
- mallineuletta, jossa on neulomatta nostettuja silmukoita 
- mallineuletta, jossa on kierrettyjä silmukoita 
- lyhennettyjä kerroksia 
napinläpiä
- i-cordia
- nyppyjä 
- vohvelipoimutettua neuletta
dominoneuletta (=modulaarista neuletta)
- konttineuletta
- tvåändsticking-tekniikalla
- nukitettua neuletta
pintaneuletta 

- helmien kanssa 
- oikein ja nurin takaperin
- amerikkalaisella / englantilaisella tavalla
- mannermaisella tavalla
- vapaaneulontaa

Olen
luonut silmukat ristikkäin
-
luonut silmukat italialaisella aloituksella
- parsinut/jäljitellyt silmukoita 
- päätellyt silmukat ompelemalla
- leikannut neuletta

Olen neulonut
- koneella
- neuleharpulla

Olen värjännyt lankaa
-kasviväreillä

Olen huovuttanut


Olen
- suunnitellut neuleita
- kirjoittanut neuleohjeen
- julkaissut neulekirjan
- neulonut saadakseni rahaa
- neulonut elääkseni

Olen osallistunut
yhteisneulontaan 
- neuleolympialaisiin
neulontaan julkisella paikalla
-
hyväntekeväisyyteen

Olen opettanut
- lapsen neulomaan
- miehen neulomaan



Semmonen :D vielä on tekemistä :D


Sitte siihen unohtuneeseen pipaan :) Ellulle ei villa käy joten oli keksittävä jotai muuta ja löysimme alpacan :) itselle tää on eka alpaca josta oon neulonu vaikka sitä varastoista sitä useampi kilo löytyyki :P ja rakastuin palavasti <3
Malli: Drops 108-17 (muokattuna)
Lanka: Drops Alpaca
Menekki; vajaa 2 kerää

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! <3