Stalkkerit

6. lokakuuta 2012

Mummo

Suurin "syypää" mun neuleinnostukseen on tämä nainen, jonka poismenosta tulee tänään 6.10. kuluneeksi 9 vuotta. Ikävä on edelleen kovin suuri. Eikä varmasti ikinä hellitäkkään! :'(
<3 Mummo <3
Tämä nainen taas ei sanoja kaipaa.
<3
Tämä ilta/ yö mennään näillä.. Ja kynttilöillä ja kutimilla tietty myös! :)
Mun uusvanha herkku Lambrusco Grasparossa di Castelvetro, kuohuva punaviini! :)
Huomenna (tai tänään) olis mun ekat PartyLite kutsut, jotka pidän siis kaverini tuttaville. Jännittää ihan hirveesti! :/

11 kommenttia:

  1. Hyvin ne kutsut menee, joten älä turhaan jännäile! :)

    VastaaPoista
  2. Tänään olisi mullakin meno PartyLite kutsuille:) Hyvin ne kutsut menee tuttujen seurassa, älä jännitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun on muitakin PartyLitestä pitäviä ihmisiä täällä :)
      Kiitos koitan olla. Mulla on onneks maailman paras Leijonaemo, jolle voin soittaa jos tulee sellanen olo! :)

      Poista
  3. Mummi on minuakin innostanut ja opettanut. Monet mummin sanonnat on mielessä varsinkin ommellessa. Onnea esittelyihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos :) Ekasta selvisin hengissä... ehkäpä seuraavistakin :)

      Poista
  4. Ihanaa, että sulla on ollut tuollainen innostava mummo ja ihania muistoja. Kumpikaan mun mummoista ei ole elänyt mun elinaikana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ikävää et yhteinen aika oli liian lyhyt! :(
      Voi kurja! :(

      Poista
  5. Oi mummit! Ihana tunnustus tärkeälle ihmiselle.

    VastaaPoista
  6. minä myös saan mummoani kiittää kaikesta ,itä käsitöistä taidan <3 Rakas muisto vain jäljellä..
    Kutsusi menivät taatusti hyvin, ne ovat niin ihania tuotteita.
    Ja tuo kissasi on söpöläinen <3
    Oiken mukavaa syksyn aikaa sinulle :D





    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä ne tais mennä vaikka jännitti tosi paljon :D Kiitos samoin sinulle! ^^

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3