Stalkkerit

25. lokakuuta 2011

isä meinaa tehdä musta hortonomin

Eilen heräsin siihen, kun äiti kolistelee mun keittiössä... Toi mun ainokaisen työkamulta saadun kasvin (Kiinanruusun) uudelleen mullitettuna ja uudessa mielettömän ihanassa ruukussa takas (oli käyny aikasemmin hakemassa sen, josta mulla ei kyllä oo mitään havaintoa). Näyttää kyllä olevan paremmassa kunnossa jo nyt.. Miten se voi näyttää jopa vihreemmältä ku eilen aamulla!? :D Ja uuden kukan.. Josta ei käryäkään mikä lienee...! :D Meinaakohan ne oikeesti et mä saan kaks kukkaa (viherkasvia) pidettyä hengissä?! No mitä ilmeisimmin näin on uskomus.. :D "Toivossa on hyvä elää." sano lapamato..
Sain myös taas mun ihanaiselta työkamulta Annelta kaks uutta Siili korttia kokoelmiin.. ;) Nää on jo päässy seinälle. :)
Näillä näkymin todennäköisesti viimeinen Sukkasadon sukkaparikin on jo loppumetreillä.. :) En usko että enää noiden jälkeen saan uutta paria valmiiksi... Vaikka mistä sitä koskaan tietää..:D

Eka joululahjaneulekkin on päässyt puikoille... Tai no oikeastaan jo toka..... :D

Tänään neuletapaamiseen. Ja samalla hiukan katselemaan "tarpeellista" tavaraa ja hakemaan kalenteri ensi vuodelle... Eilen tuli tekstiviesti missä ilmoitettiin kalenterini saapuneeksi.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! <3