Stalkkerit

18. syyskuuta 2011

Päivän sana; I-H-A-N-A-A!

Luukkia vähän syksyisempään. Mitä pidätte? :)

Perjantaina mun omat tytöt kävivät muo moikkaamassa, sain aikaseks pätkisvalkosuklaajuustokakunkin :) Pelattiin erä Shanghaita ja jutusteltiin ja juotiin teetä. :)

Heli kävi lauantaina, ja kattokaa mitä sain! <3
Pingotusalustan (ruutuhyppyäkin vois alkaa harrastaa naapureiden iloks ;))
Ja Helin omia värjäilyjä! <3 Siis voiko näitä vastustaa!? <3 Semisolideja! NAM :)
Kermatoffeeta (Pohjalankana Fabel)
Ruskaa (Pohjalankana Regia)
Pistaasia (Pohjalankana Regia)
Mahtavaa kun on ihana neuleystävä! <3 En varmasti voi edes tarpeeksi hehkuttaa asiaa, kertokaa jos alkaa kyllästyttämään! *hihi* <3 Olen otettu! :)

Äsken kävi sit mun virallinen hemmottelija; Anne! :D Oikein nolostuttaa, kun hän aina minua muistaa jollain tapaa ja jotain mulle kiikuttaa tullessaan kylään..:) <3 Hän tietää Siili hulluuteni <3  Sain kaksi uutta mukia kokoelmaani <3
Ja kynttiläjuttuja :) <3 Partyliten kynttilöitä <3 Kynttilälasin sai jo aiemmin :) Mutta päätin senkin nyt postata kun se on niin kaunis! :)
Ja himolukijana (ja Annen ja Tapanin kirjojen lainaajana) sain aivan ihanan kirjanmerkin, jossa on tietenkin kissa! :)
Kuten varmaan huomasitte, muutaman päivän kaikki on ollut aivan ihanaa! ^^ Tosin hammassärky jatkuu edelleen... Harmittavaista, mutta kyllä nää vierailut ovat lämmittäneet mieltäni tosi paljon, saaneet ajatuksia muualle! :) Ihanaa kun on ympärillä niin ihania ihmisiä! :')

Neulesarallakin tapahtuu pikkuhiljaa... :) Toivottavasti jotain sais valmiikskin...

Erittäin i-h-a-n-a-a alkavaa viikkoa kaikille! <3

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! <3