Stalkkerit

21. syyskuuta 2011

postia, kyselyä ja tunnustus

Tänään sain ekan odottamani kirjeen..:) Sieltä sisältä paljastui tämä. Eikö ole herkullisen värinen!? <3 150g täyttä rakkautta! <3 <3 <3 Hmmm, mulla on kakka kamera :(
WM Twin Wasabi <3
Tukholmaan olis matka ens kuun puoles välis.. Nyt saa, ei vaan pitää heittää hyviä lankakauppa vinkkejä! :)

Aloitin uudet sukatkin.... TAAS... :D Olishan tossa noita keskeneräisiäkin 3 paria kesken! x) Korkkasin NYH:ini värjäyksen.. Ruskaa.. Mmmm! ^^ Tosin ensin piti keriä se vyyhti..........


Sain uuden tunnustuksen Lindalta, KiiToS <3

Tunnustuksen saaneen pitää;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.
 

1. "En ajattele mitä sanon"
2. En pidä lapsista. Okeiokei... Sana pidä on lievä ilmaisu. x)
3. Mummoni opetti mulle neulomisen alkeet ennen ku menin kouluun.
4. Olen nirso.
5. Pikkuveljeni on huippu-urheija. :)
6. Haluan toisen kissan, mutta Venla ei voi sietää muita kissoja.
7. Vihaan tillilihaa!
8. Olen mielestäni hyvä ystävä.

Mä en nyt osaa tätä laittaa eteenpäin... Jokainen kaapatkoon mukaansa jos siltä tuntuu..:)

Tervetuloa uudelle lukijalle, kiva kun löysit blogiini! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3